skip to main
|
skip to sidebar
გვერდი
Home
Subscribe:
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
Ads 468x60px
.
ბლოგზე ნახავთ საინტერესო მასალებს ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესახებ
მთავარი
ჩემს შესახებ
ტესტები
ისტ ტესტი V კლასი
ისტ ტესტი VI კლასი
სხვა ტესტი
გაკვეთილები
გაკვეთილები
ვიდეო გაკვეთილები
ელექტრონული წიგნები
პროექტები
პროექტები
მოსწავლეთა აქტივობები
პრეზენტაციები
სხვა
.
ფეისბუქის გვერდი
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
Translate
საათი
კალენდარი
ბლოგის ნახვა
როგორია ბლოგი?
ბლოგის გაზიარება
ისტ მასწავლებლები
თამთა გაჩეჩილაძე
დარეჯან კანთელაშვილი
სოფო ჯოჯუა
მადონა დონღუზაშვილი
მარიეტა ტოროსიანი
ია კაპანაძე
დავით თედეიშვილი
სოფიო შუბითიძე
ქეთევან ღლონტი
ლელა გერაძე
გადმოწერეთ
ბლოგის ავტომატური გახსნა
Friday, April 8, 2016
if და rank ფუნქცია ექსელში
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Powered by
Blogger
.
ჩემს შესახებ
გიგა დადუნაშვილი
ხონი, იმერეთი, Georgia
სსიპ ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დედალაურის საჯარო სკოლის ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების მასწავლებელი, საქმისმწარმობელი. ტელ:577993170 email:giga.dadunashvili@gmail.com
View my complete profile
ბლოგის გამოწერა
ბლოგის არქივი
►
2019
(10)
►
November
(2)
►
October
(7)
►
June
(1)
►
2017
(2)
►
June
(1)
►
March
(1)
▼
2016
(36)
►
November
(1)
►
October
(1)
►
September
(1)
►
July
(2)
►
June
(1)
►
May
(4)
▼
April
(7)
ისტ - ტესტები: VIII ნაწილი/ict - quiz: part VIII
ვინდოუსის ინსტალაციის დროს შესაძლო შექმნილი პრობლე...
ისტ - ტესტები: VII ნაწილი/ict - quiz: part VII
if და rank ფუნქცია ექსელში
ტრენინგის მე-9 დღე
ტრენინგის მე-8 დღე
სასწავლო პროექტი
►
March
(7)
►
February
(10)
►
January
(2)
►
2015
(55)
►
December
(15)
►
November
(3)
►
October
(7)
►
September
(19)
►
August
(2)
►
July
(1)
►
March
(8)
პოპულარულები
მასწავლებელთა პროფესიული უნარების ტესტები და სწორი პასუხები
ისტ-ის მასწავლებლის წიგნი V-VI კლასი
ფეისბუქის გატეხვა, მარტივი და რთული პაროლები.
ისტ - ტესტები: VI ნაწილი/ict - quiz: part VI
ისტ - ტესტები: I ნაწილი/ict - quiz: part I.
ადმინთან კონტაქტი
Name
Email
*
Message
*
0 comments:
Post a Comment